tirsdag 15. februar 2011

Avhengighet

 The part of art that arthistory forgot!
Tatoveringer, jeg er avhengig. Er også litt avhengig av piercinger. Sommer fulglen tok jeg i sommer. Frihet, Lykke og Suksess, det er hva den står for. En veldig personelig tatovering.
Stjernene tok jeg i går. Stanga i øret også. Jeg er smålig avhengig av stjerner. Så jeg måtte ha den.

Det er litt skummelt med tatoveringer, man blir fort avhengig! Gi meg noen uker, så er jeg nok helt på tuppa etter mer blekk. Blekk gjør deg avhengig. Samme med piercinger. Jeg har faktisk bare 3, som er ganske lite synes jeg. Tok første i navlen da jeg var 16, og det skulle gå over 3 år til neste. Tok i nippelen i januar, og nå har jeg tatt i øret også. Hvor skal jeg ha neste? Noen ideer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar